پست خوب

پول میذاری تو موسسه ورشکست میشه ...
.
میذاری بانک اختلاس میکنن ....
.
میدی به مامانت پس نمیده بهت ....
.
پیش خودت نگه میداری خرج میشه ...

مملكت نيست كه ديوونه خونست !!!

***

نمي دونم چه حکمتيه که هم بيکارم، هم وقت نمي کنم يه هيچ کاري برسم ! :|

***

داداشی چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کلمه ای ست محبت آمیز از سوی دختران، برای خام کردن پسرها درمواقع اضطراری و نیاز.
تجربه نشان داده است که به این حرف دختران تا به حال جواب"نه" نگفته شده است.

***

اینقدری که من دنبال یه پست خوب میگردم تا واستون بذارم،

دنبال نیمه گمشدم گشته بودم تا الان چندتا بچه هم داشتم

***

سرعت اينترنتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
داره ميره به سمت افق که محو بشه ... :|

***

نوچ نوچ کردن چیست؟
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
نوعی اعتراض مسالمت آمیز به مشکلات است
که در صف نانوایی و بانک کاربرد زیادی دارد

***

این ماشین هایی که پشتشون نوشته GLX

یعنی از پــارکـینـگ راحت تر در میــان. . . :| :)))))))))

***

اگه تو کلاس نباید خوابید پس تو خونه هم نباید درس خوند! :|

***

آخر سر نفهميديم ، متضاد کلمه ي "راست"
.
.
.
.
.
.
.
.

'خوابيده' است يا 'دروغ' يا 'چپ' يا 'کج' ؟

***

میدونی چی از صدتا فحش بدتره ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
101 تا فحش!!
.
.
.
یا مثلاً 102 یا حتی 103 تا فحش !!

***

استاتوس ورزشی
برو پایین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برو بالا!

***

عاقا ، فقط منم که وقتی یه نفر توی فیلم میمیره،
زل میزنم به قفسه سینه و شکمش ببینم تکون میخوره یا نه؟؟!!! :)))

***

آیا از صبح تا شب درجوک واس ام اس و اینترنت علاف هستید ؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است ؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
..

.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم !!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم

***

ملت از خونه زنگ میزنن بیرون غذا سفارش میدن من از بیرون زنگ میزنم خونه سفارش میکنم غذامو نخورن :|

***

آدم شجاع یکبار می میرد.ولی ترسو هزاربار...

***

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما پولدار !

***

جاتون خالی شبی رفتم یه کبابی، تابلو بزرگ زده بود که: "۱۰۰٪ گوسفندی"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد از خوردن کباب فهمیدم منظورش به من بوده، که ۱۰۰٪ گوسفند بودم که اونجا رفتم!!! :|

***

من:میای بریم بیرون
رفیقم:نه,سرم درد میکنه
من:الان چی پرسیدم?
رفیقم:میای بریم بیرون
من:آره,حتمن,تا یک ساعت دیگه اونجام

***

نمیخوام ریا بشه ؛ اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم .

***

آدم نیمرو بـــــاشــــــــه ولی دو رو نبــــــــاشـــِه ...
|:

***

اعتراف میکنم اولین بار که تو عمرم تقلب کردم سال اول ابتدایی سر امتحان ریاضی بود

پیس پیس (من خطاب به جلوییم)

گردی عدد 9 سمت چپشه یا راستش ؟

جلوییم : چپ
من : چپ کدوم طرفه ؟

***

این سایتـای دانلود فک می‌کنن ما رو 30 ثانیه معطل کنن ما می‌ریم اکانت پریمیــوم می‌خریم !؟
نه واقعا چه فكـري كردن اين حركت رو پيـاده كـردن ؟؟
ما رو از ۲۰ ثانیه میترسونی ؟!
ما عمرمونو پاي دايـال آپ باختیم ، برو از خدا بترس :)))
***
همیشه دود سیگار به سمتی میره که نمی خوای، دقیقا مثه مسیر زندگی من!

نظرات شما عزیزان:

مـمل
ساعت23:59---2 فروردين 1392
سلام لیلی جون مرسی نظر لطفتونه عزیزم سپاسگذارم تشریف آوردین وبم من هم شمارو لینکیدم عزیزپاسخ: خوهش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:,

] [ 23:37 ] [ لیلی ]

[ ]